شناسهٔ خبر: 169728 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان خبر داد؛

ارتقای کیفت راه‌های روستایی ماه‌نشان با اولویت مقاطع خرابی‌های بالا

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان گفت: بهسازی و ارتقای کیفی راه‌های ماه‌نشان با انجام اقدامات اصلاحی به صورت مداوم در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد جعفری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان با اعلام این خبر که بهسازی راه‌های شهرستان ماه‌نشان در حال انجام است، اظهار کرد: برای ارتقای کیفی راه‌های این شهرستان، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با اولویت خرابی‌های بالا در حال انجام است.

وی به روکش آسفالت محور دندی_زنجان حد فاصل پاسگاه پلیس راه تا روستای قره‌درق به طول دو کیلومتر اشاره کرد و گفت: با توجه به شریانی بودن محور دندی و تخریب رویه آسفالتی موجود روکش آسفالت محور در دستور برنامه‌ها قرار دارد.

جعفری در ادامه از اتمام راه روستایی قواق علیا طی چند روز آتی خبر داد و گفت: روکش ۶.۵ کیلومتر از این محور سال گذشته انجام شد و ادامه آن نیز امسال به پایان می‌رسد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان با بیان اینکه اکیپ راهداری در محور دندی_تکاب ما بین سه‌راهی معدن انگوران تا انتهای حوزه به سمت تکاب اقدامات کانال برداری، قنو زنی و لکه‌گیری محور را انجام داده‌اند، افزود: در تلاش هستیم روکش آسفالت این محور نیز تا پایان فصل کاری صورت گیرد.